nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Dunia hampir ke penghujung

Kesian aku kdg2 tgk kaum hawa.. senang nk masuk syurga.. tapi diri sendiri yang buat menyukarkan nk masuk syurga.. yelah.. aku ni pun bukan lah baik mana pun nak nasihat nak ckp mcm tu.. selemah-lemah manusia.. ada ikhtiarnya untuk kembali ke jalan yang benar kan.. 


macam cita budak ni.. disebabkan cinta.. memacam jadi.. sanggup pecahkan aib diri sendiri.. kalau ya pun tgh marah. xperlu pun nk ikutkan emosi.. mesti lepas post mcm ni.. duduk 2,3 hari mesti baru terfikir.. buat malu diri sndri.. buat malu keluarga.. tp yelah.. setiap manusia ada kesilapan nya sendiri kan.. 

tgk screenshot ni tp aku dh padam muka dya.. yelah taknak aibkan dya.. cuma sekadar renungan untuk kaum2 hawa kt luar sana.. nk buat benda apa tu pikir dlu.. jgn menyesal kemudian hari.. kalau ye pun sayang.. sabarlah.. satu hari nanti kalau Allah izinkan jodoh korang xkemana BF korang.. kalau putus tu anggap la Allah nk uji kita.. kalau dh smpai ajak tido tu.. tinggalkan jelah walaupun dya kaya, ensem lupakan jelah.. setakat nak merosakkan korang baik tapayah.. kesian aku tgk ngn kaum hawa skunk ni.. asal putus cinta dah jadi separuh mati.. yelah aku pun penah merasa jgk putus cinta.. tp xda lah aku jd smpai mcm ni..





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com