nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Rezeki ada dimana2.


phewwww. *lap peluh.. agak lama xpotpet kat blog ni ha... tersangat malas untuk buat karangan 5 bintang kt sini.. hahaha.. xbleh blah btul la.. sibuk buat apa pun aku tak taw.. haish.. bz bniaga ? tak jugak.. bz ngn anak2 ? tak jugak.. bz buang masa ? haa betulll.. wkaakakaka.. gila oi.. 

actually nak cita pasal aku dpt keja baru.. heee.. thanks jugak ntok bff aku ni ha.. tlg ejaskan kt tmpat keja dia... gaji pun okey skit la pada keja yg aku keja skrg ni.. alhamdulillah.. penghujung bulan yang mmbawa rezeki dekat aku ngn anak2.. biarpun bisnez aku kurang maju skit untuk bulan ni.. banyak dugaan yang jadi.. kena maki dek custmer.. submit order silap.. ouh.. ntah apa2 saja aku ni.. kelalaian berlaku dengan tidak sengaja.. dan aku sangat menyesali apa yang berlaku :(

sesungguhnya aku bersyukur dengan pemberian mu yang tak terhingga ya Allah.. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com