nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Blueberry yogurt cheesecake

haa... arini mood mcm rajin nak buat kek.. ni kes hari2 rajin singgah ke blog kak ana la.. kehkehkeh.. sangatlah menarik tol masakan-masakan yang kak ana buat smpai jadi semangat nak cuba resepi2 yang kak ana dah try.. haha

pagi2 (xlah terlalu pagi) lagi aku dah teruskan misi mencari bahan nak buat kek ni.. haha.. excited terlebih kan nak buat kek... 

ni lah hasil kek yang aku cuba.. tp aku ikut resepi kat blog kak ana lah (link resepi kek)





haa.. ini kek aku versi yang blom siap lg.. xhias lg pn.. kang dah sejuk dah hias2 aku hapdet lain.. kehkehkeh...

wokeyyh.. chow dlu.. tolong mak ketuk2 belanga (kuali) kat dapo sat... daaaaa....



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com