nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Muhasabah Diri

Bissmillahhirrahmannirrahim....

".. PESAN USTAZ KAZIM ELIAS ; Ketika kamu berasa sedih , pejamkan matamu dan katakan dalam hatimu ... " inilah perjalanan hidupku .. Allah Ta'ala yang letakkan aku disini .. Semua ini perancangan Allah .. Jadi , aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya diatas setiap ketetapan-Nya ... Dan aku terima Qada dan Qadar diriku .. Sesungguhnya , setiap sesuatu itu ada hikmah-Nya .. Terima kasih Ya Allah , kerana mengasihaniku .." ... Selepas itu , buka matamu dan senyumlah .." 


aku cukup kuat untuk hadapi qada dan qadar yang ditentukan. sesungguhnya perancangan Allah lg hebat dari apa yg aku idamkan.. biarlah hanya aku dan Pencipta tahu rasa yang aku hadapi sekarang.. aku masih cukup kuat untuk berdiri teguh. meskipun terkadang terasa agak goyang. aku masih mampu mengukir senyuman. masih mampu menghadapi hari2 dengan ceria :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com