nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Speechlees Teusday

Untuk apa menangisi pada yang tak sudi. tabahlah. ada hikmah. apa yang terjadi bukan kehendak kita. takdir telah tertulis. sesungguhnya perancangan Allah lagi hebat dari apa yg kita rancangkan. untuk kau. takpe.aku xpenah sakit hati. aku xkan balas. aku masih boleh tersnyum layan kau. masih boleh gelak ketawa dengan kau. masih boleh dengar cerita kau. masih sama macam dulu. seolah2 aku langsung tak terluka. kerana. aku kuat. ya. aku kuat. kau tetap sahabat yang selalu buat aku tersnyum. tetap sahabat yang buat aku hilang rasa marah. sahabat yang mampu buat aku ketawa kecil sendirian. kau tetap sahabat aku. xpenah kurang layanan aku dekat kau. jangan risau. aku tak marah kerana aku tahu. kau juga akan terluka. andai aku marah :) biar org buat kita. jangan kita buat org.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com