nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Anak ku yang tidak mengenang budi.

Di saat aku menaip entry ini.. jari jemari aku terlalu lemah tatkala merasa sungguh sayu kerana anak jagaan ku kini sudah berpaling tadah dan menderhakai ku.. apa salah ku.. setelah kasih sayang aku limpahkan.. setelah makan minum aku jagakan.. setelah penat lelah aku memerah keringat hanya untuk keselesaan mu wahai anak ku... kenapa ini yang kau beri pada ku :( kenapa wahai anakku...

puihhh.. intro bukan main bermadah pujangga.. hahaha.. tengah2 pagi buta mcm ni mmg la idea mencurah2 ke ladang otak ni.. nk menaip pun jari sakit sgt :( kena gigit ngn anak belaan :( huwaaaa. bengak bukan main besor lg... nk gengam jari jemari pun xboleh dh.. hahaha.. boleh gelak lg.. kira sihat lah.. hahahahaha..

nampak sikit.. tp tiga tompok.. dan sekarang membengkak mengalahkan dipotong pisau :( air bisa juga keluar xberhenti.. ni masa aku dh lap.. tgk sndri kemerahan yg dialami.. terasa sakit sekali.. huh... nk gengam jari pun da xboleh.. sebab bengkak.. 

ni la anak belaan aku yg mengigit seganas mungkin.. "tapi mumy.. maaflah.. xsengaja.. saya bersalah sebab gigit mumy.. *kelip2 mata skit.." fengsan tgk muka comel ni buat muka xbesalah.. okeylah u always win wahai anakku yang comel... walaupun kena gigit.. sekurang2nya anakku tak gigit mcm org lain kena gigit.. smpai berjahit.. 

mungkin salah mumy jugak kan.. anak2 mumy tgh begado mumy pegi nk leraikan.. sama jgk mcm nk leraikan kucing yg tgh begado.. mmg terkena das padu yg menyakitkan lagi berbisa... dah byk kali mumy kena gigit.. tapi kali ni yang paling serius dan paling menyakitkan.. huwaaaa.. jgn lah smpai jadi papa kt jari mumy ni nak oii.. kos perubatan mahal.. xmampu mumy nk hadap doktor pakar.. ckup lah sekadar memalitkan minyak gamat untuk kesembuhan... okeylah mumy nk tido.. mgantok sudah.. tido dalam kesakitan wahai anak ku.. gerammm! sakit :( nk nges asenye tawu tak... huwaaaa

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com