nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Pestime design kad kawen

Hambuihh tajuk.. design kad kawen tuuuu... untuk siapa.. heyyy ! untuk siapa... heyyy ! takkan aku nak kawen dah ? haaaa.. jeng! jeng! hehehe... cikneto design untok mmber... member se-poli.. dah nak kawen pun... untung badan lah kan.. yelah.. abes2 diploma trus boleh kawen.. hehe.. aku tumpang happy kawan2 nak bina masjid kan.. aku bila lagi ? hahhh.. aku lambat lgi.. hahaha.. banyak lagi aku perlu selesaikan.. tanggungjawab tu besar nk pikul.. tapi kalau dpt jodoh yang dh bekerjaya tu okey lah kan.. hehe.. kalau untung xpayah keja lepas kawen... hahahaha... jangan nk berangan la cikneto oii... kalo dapat kawen ngn tokey xpa jugak takmo keja.. haha..


dah2.. merepek meraban dah ni... nk mintak pendapat anda, anda, anda dan anda... haa anda la yang tengah baca entry ni.. nak mintak komen skit... design yang aku buat ni... oke ke tidak.. hehe... al maklum lah.. pestime wat design untok org...

Design married tu aku amek freebies dari wanhazel dan berterima kasih kat beliau yang dah membantu aku untuk mencari idea untuk mendesign.. aku admit la.. aku bukan seorang yang pandaikan seni.. dan pandai mendesign.. walaupun aku minat bab2 mendesign ni.. memang aku xberbakat langsung.. aku reti buat pon kalau org beri arahan nk macam itu.. nak macam ini.. haa.. pandai lah aku nk buat.. sebab dah ada bahan dan idea org lain... yang ni aku buat warna pepel... sebab mmbe aku nk buat tema warna ni... heee...

maka, inilah yang terhasil...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1

2

3

4

Ini belum siap sepenuhnya lagi.. peta lom ada... ini pon aku just design2... kalo tuan empunya tamo pakai design aku buat ni pon its okey lah.. xlah cantik mana pun aku buat.. cuma aku menawarkan diri untuk mendesign kad kawen anda sahaja :) xkisah la kan.. just berkongsi design.. mana lah tawu dpt ilham nk buat kat kedai yang lebih cantik dari yang ini.. hahaha... dan aku xkan terasa hati pun kalau dia takmo guna design aku.. bukan penat pun nk buat benda alah ni... just masukkan text dan edit skit2.... xsusah mana pun... 

P/S : jangan lah pulak nk curi design aku yee :) cuma berpesan.. tkot nanti ada pulak yang gunakan design aku ntok buat hasil kerja dia.. walaupun xcantik. aku buat dengan hasil jari jemari aku :) terima kasih...

6 comments:

  1. sweetnya..... lawa juga bila guna gambar doodle..

    ReplyDelete
  2. klu warna hitam uh tukar warna ungu cerah, ataupun warna-warna cerah yg lain da ok da..

    ReplyDelete
  3. desing 2 dah lawa, cuma colour yang kurang skit, maaflah cik neto KA nak komen pedas skit ni. Ahaks, cik neto suka colour purple ke? selalunya org kawen nak kasi meriah skit so color pun mau meriah skit.

    Desing tuk kali pertama ok laa 2, just color je xok, cth kalu cik neto yang nakal ni seorang minat purple-mania (kegilaan purple) combine color purple dgn pink, or pink lebih terang sedikit,tak pun color putih. Just kasi pandangan jew.

    2 laa cik neto jgn kasi KA komen entri ni, kang dah membebel kat sini adesss..
    http://www.klik-aje.com/

    ReplyDelete
  4. Background tukaq kaler ungu cair ok kot...? huhuhu..=D

    ReplyDelete
  5. maksud saya tak sesuai utk yang berumur tu bukan pada kawan cik neto... kawan cik neto tu mmg muda, cuma kad kahwin nanti mestilah hendak diberi kepada kawan2, sedara mara, pakcik makcik, atuk nenek yg kebanyakannya dah berumur. scheme color tu mungkin tak sesuai dgn background warna hitam dan font yang fancy sbb takut org2 tua ni payah sikit nak baca... tapi kalau cuma bagi kat kawan2 yg sebaya rasa takde masalah design tu

    just my 2 cents :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com