nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Senyumanmu Menawan ♥

aku memang suka senyum gelak smpai tenganga! anak sapa la ni =.=' 
see.. nampak ikhlas kan senyuman tu.. biarlah hati kita tu tengah berdarah
sekalipun.. tp jangan lah biarkan senyuman kita menggambarkan
apa yang ada dalam hati kita...okeyy ^_^
dan aku bukan lah seorang yang suka fikirkan masalah..
tp aku selalu memikirkan cara untuk mnyelesaikan masalah...
lagi cepat aku fikir jalan pnyelesaian... lagi cepat aku temui ketenangan :)

Aku dilahirkan sebagai seorang gadis yang sangat periang.. di dalam jaga.. didalam tidur.. aku akan sentiasa tersenyum dan.. aku juga dilahirkan sebagai seorang gadis yang mudah tersentuh dengan hal2 yang berkaitan dengan kehidupan... sensitif part is all about my family and those people that i love :)

seriously... aku memang suka senyum, gelak kuat tebahak2 mcm nk kuar anak tekak.. haha.. itu dengan family saja ok.. dan kengkawan yang rapat ngn aku.. suka hati lah nk ckp xsenonoh or what.. im proud to be who i am.. jangan nk pertikaikan siapa diri aku.. dont judge book by its cover :)


satu-satunya cara ntok aku tersenyum adalah dengan menggamit memori.. *cewahh.. mcm radio klasik nasional plak* hahaha... kadang2 bila sunyi.. aku akan bukak koleksi gambar2 yang lama... seriusly.. gambar2 lama tu sangat sangatlah lawak bagi aku.. hahaha.. gambar tu selalunya menggambarkan sesuatu situasi kan... walaupun gambar tak cantik ataupon gambar tak menjadi..jgn terus delete.. haha.. simpan ntok hari tua..*yeah! semakin hari umur semakin mengejar kita* bukannya wang atau harta dunia :) dan gmbar2 tu la yang membuat aku tersenyum sorang2.

percayalah... senyum tu satu-satunya ubat yang paling mujarab ntok semua penyakit hati... dan ianya sangat mujarab untuk diri aku sendiri.. tak percaya? cubalah sendiri.. bila anda marah, menangis, sedih, kecewa, sakit hati, kena marah, geram, dan apa-apa pun perasaan... cubalah untuk tersenyum.. walaupun terasa perit untuk tersenyum.. 

aku sendiri penah terbaca artikel yang mengatakan "senyum itu awet muda dan marah itu awet tua" haha.. aku translate kan dengan bahasa aku sendiri.. pandai-pandailah mengerti ya wahai rakan2 taulan sekalian.. senyum tu mencekangkan urat.. dan marah tu mengendurkan urat.. tu yang boleh jadi muka tua.. hehehe.. cermin lah muka sendiri bila marah.. comel ataupon tidak.. kedutan2 dengan kagumnya menyerlahkan dirinya.. ^^

SENYUMLAH walaupun sekelumit.. sekelumit ? merosakkan bahasa betullah... hahaha...

Akhir kata dari cikneto... senyumlah... senyumlah... senyumlah... ahai cek mek molek... lets sing together... senyumlah... senyumlah... ahai cek mek molek..  

wahh.. bahagianya menariiiiiiiiii....

better anda p tidur.. ngntuk sangat dah tu.. jgn nk mrepek2 lagi... hahaha.. k selamat malam :) 
asalamualaikum..

6 comments:

  1. wahhh...spek tu yang penting.heheheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHAHAHA.... spek pinjam centu lah..

      Delete
  2. Moga terus ceria... riang selalu, senyum sepanjang masa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah... harap2 sentiasa tersenyum dalam apa jua keadaan :)

      Delete
  3. mad pun suka senyum gak , hilang masalah kan bila kita senyum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyum tu kan boleh melemahkan musuh :) senyum biar bebanyak.. xrugi pn ;) hehe

      Delete

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com