nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Boulevard

best lak dengar lagu ni.. mendayu2.. lirik pun agak bermakna.. and someone dedicate it to me :) yups.. semua lagu yang org suruh kita dengar semuanya lirik yg agak bermakna kan.. 
seriusly aku ulang berulang dan ulang lagi ntok dengar lagu ni.. dan fahami lirik dia.. hampir2 jatuh jgk la air mata kaca aku nih.. kehkeh.. layan perasaan teruk sgt eh.. bhahahak.. kenapa lah perempuan tu mudah sangat tersentuh hatinya.. kenapa perempuan tu lemah dengan kebaikan org.. kenapa perempuan tu mudah sgt percaya sesuatu perkara walaupun benda tu akan menyakitkan hati dia balik satu hari nnti... kenapa perempuan tu lembut sangat hatinya.. kenapa semua sifat tu aku ada :(

aku selalu kalah dengan budi bicara manusia.. walaupun ianya satu kebohongan.. sampai bila2 pun org akan cepat naik atas kepala aku.. tp takpa.. aku xkisah org nak buat xbaik kt aku.. sbb bagi aku xda guna pun kalau kita balas balik perbuatan org lain.. mmg lah dpt rasa puas hati.. tapi sekeping hati aku xckup kuat untuk sakitkan hati org lain walaupun kejam sgt org tu lukakan hati aku.. 

adik aku sendiri pun aku xmmpu marah teruk2.. tp ada jgk lah kdg2 aku marah dya smpai dya nges kan.. tp tersentuh jgk hati aku bila dya nges.. rasa mcm aku kejam sgt bila aku buat org lain terluka dgn ketajaman lidah seorang manusia..  *sedih dah kalau cita bab keluarga :( sesungguhnya aku terlalu sayangkan keluarga aku lebih dri yg depa taw.. 

aik2.. sudah2 lari tajuk dh ni.. hahaha.. dari lagu dh jadi cerita sedih plak.. tu lah.. bila idea ada semua benda nk dicampur aduk kan. haha.. bila xda idea.. biarkan ja entry tu duk dalam draft.. haiyaaaa...

okeh2.. meh kita layan lagu yg aku cari kt utube ni.. sedap jgk suara mamat ni.. hahaha

video

i don't know why, you said goodbye
just let me know you didn't go forever my love
please tell me why, you make me cry
i beg you please on my knees if that's what you want me to

Chorus:
never knew that it would go so far
when you left me on that boulevard
come again you would release my pain
and we could be lovers again

just one more chance, another dance
and let me feel it isn't real that i've been losing you
this sun will rise, within your eyes
come back to me and we will be happy together

Chorus:
maybe today, i'll make you stay
a little while just for a smile and love together
for i will show, a place i know
in tokyo where we could be happy forever

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com