nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Minyak YUYEE cap limau. *HARAM

masa belek2 fb td ada lah terjumpa info pasal minyak yuyee ni.. tp xtaw lah nk percaya ke tak.. sbab infonya pun dari tokey cina sendiri... ini ha ada bukti gmbar yg aku sertakan... sebab org cina sendiri ckp mcm tuh.. mungkin cina tu baik la.. xkan la dia nk suruh org melayu kita boikot brg cina kan... selalunya org cina ni lg suka bila kita guna barang diorang.. siap ckp halal.. padahal tak pun kan...


itu jelah aku nk kongsi arini.. mekasih ^_^

4 comments:

  1. erk.. biar btol.. saya klao sakit perut ja mesti cari minyak yuyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xthu lah kesahihan dya.. maybe kena tanya cina yg betul2 jujur kot. hihi

      Delete
  2. kalu kita ragu2, baik tukar kpd minyak lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... lgpun byk minyak lain lg..

      Delete

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com