nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Kesalahan "ISTANBUL AKU DATANG"

hye. hye. hye. Asalamualaikum readers... hehe.. ada ka readers duk baca blog aku.. hahaha.. what ever la.. lgpun namapun diari personal kan.. ska hati kau org la nak baca ka tak kan.. *tgn dibahu mata keatas. hahaha... 

malam semalam masa tgh layan cita istanbul aku datang tu.. ada satu part yg aku terperasan ada mistake yang amat ketara.. hahaha.. agak2 la kan kalau nk trik pun... sbb jelas sgt ketara dia tu.. hahaha. meh kita tgk apa yg salahnya dlm cita ni... hehe...

nampak kan towel lisa berubah. hahaha

masa beto tgh amek towel warna biru muda... time tgh beto lapkan rmbut lisa jadi warna biru gelap plak... hahahaha.. bila selesai lapkan ja towel tu bertukar lg... lain la kalo towel tu xbertukar warna.. xlah  nampak ketara sgt kesalahan tu... hehe... part ni jelah yang aku perasan.. part lain xtaw lah :D

everybody make mistake. aite ^_^ just berkongsi dngan kawan2.. hehe...


2 comments:

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com