nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Menjengah blog resepi.

Keh,keh,keh. tak da keja. asek nengok makanan ja keja kau kan.. suka sangat makan.. sampai berlemak sini sana.. smpai sepupu kau yg umo 10 tahun tu tegor. "eii kakchaq jgn la makan byk2 nnt gemok xlawa... bg la kurus skit nnti baru cantik ada org ngorat" wahahaha.. gelak ja aku dia kata cmtu.. kecik2 pun pandai menilai kecantikan org... dari segi pakaian pun dah pandai komen.. hambuii.. taste tinggi budak ni.. hehe.. 

okey sudah2... sebenarnya aku skodeng2 blog ada resepi makanan ni bukannya apa.. sambil2 tgk.. amek blaja masak sendri.. nanti dh kawen xpayah susah2 tkedek2 baru nak belajar masak.. tambah plak aku suka masak.. tp yg berkaitan dgn western la. hahaha.. mampos nnt laki aku asek nk makan makanan western... *gedik nak kawen nampak.. hehehe.. *malu*

wokeyh.. meh kita layan gambar yg aku copy sekali ngn resepi dya.. senang buat rujukan.. aku tak pasti blog mana satu.. aku cuma copy resepi pastu masuk word.. sory ya blogger2 yg nampak aku copy gmba dorang ni tp xbg kredit.. bukan tanak kasi kredit.. jenis aku lepas copy trus ttp bar page tu.. sbb tu xsempat nk copy link dya sekali.. mintak mahaaap tuan punya gambar...





see makanan dia nampak semua sedap2 kan... tgk resepi pun mcm petik jari dh boleh buat.. hahaha.. petik jari la sgt.. lepas tu xjadi.. kehkehkeh... balik keja nnt nak try buat makaroni bakar.. yeahhh ! sedap2... bahan pun okey la jgk.. xda la byk nk kena mmbeli.. hehehe... 

okey chowwwws !


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com