nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

AMARAN !! Bukan Entry Raya.

Malam ni tersangat lah rajin keseorangan aku.. membelek si anak2 lapan ekor tu.. walaupun kepenatan balik keja yg agak bizi hrini.. tp aku ttp akan tgk anak2 jgk.. sebab depa la penghibur hati aku dikala aku kesunyian.. tgk gelagat yg comel mcm tu sapa xterhibur.. hehe.. paling xtahan bila depa bising.. hamboi.. mau mumy luku pala ampa sorang skali.. hahaha..

Tadi lepas kemas cage anak2... aku membelek2 satu kotak.. then aku terjumpak kad2 raya lama aku .. time skolah2 dulu.. yelah.. zaman aku dlu.. budak2 xramai pakai phone.. nak antaq ucapan raya semua pakai kad.. haha.. pdahai duk skolah skali skelas.. ingat2 balik.. best sgt.. tapi.. mana kawan2 aku semua ? harap2 hampa semua sihat2 bahagia selalu..

haaaa.. ni lah kad raya yang aku jumpak.. comey2 kan..
ada bentuk keta, seluaq, beg skolah.. hahaha
jelas kebudak-an aku disitu...

harap2 tulisan tu kabur. ahahahaha


agak2 posmen tu gelak dak kalo baca ayat budak skolah mcm tu.. hahaha

oh zaman skolah.. i miss u badly.. huwaaa.. i miss my friends.. rindu nak kena marah.. rindu nak nakal2... rindu nak skip buat keja skolah.. rindu nak amek exam boleh tiru2.. hahahaha.. nakal nya zaman skolah dulu.. 1001 alasan pndai bg kt cikgu bila reja skolah tak siap.. wuuuuu... *ptot la xpndai.. keja skola asek skip.. lalalalalala. 

okey lah.. itu saja kot aku nak menaip.. aku dh cuba menaip selaju sepantas kilat sekelip mata yang mungkin... (errrr hg menaip tanpa kelip mata ka?) okbye ! pkoi 2 pagi dh xlena lg.. esok pagi2 nak kena p cari makanan anak2.. hbeh dh... oh tanggungjawab... Ya Allah.. permudahkan lah segala urusan ku.. murahkan lah rezeki ku untuk membela 8ekor anak2 yang aku sayangi..

6 comments:

  1. hehe, saya pun gadis kidal jugak. high five!

    BW here :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oyeke.. hihi.. sy kidal menulis je.. yg lain2 semua kidal kanan.. ahahahha.. ada ke kidal kanan..

      Delete
  2. tiba2 rindu kawan lama bila ternampak benda yang boleh buat kita teringat kat diorang :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan diana :'( entah apa khabar dwg disana :( dh la lost cntct.. time skolah dulu jnji tanak lost cntct.. tp bila masing2 dh msuk ipta..dpt kawan baru.. smua nya dh dilupakan.. huwaaa..

      Delete
  3. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com