nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Rezeki Tahun Baru

Wahhhhh ! gembira dan terujanya.. bila dapat anak yang comel, sihat, bulat, debab.. hihihi.. sangat2 lah terasa gembira yang amat sangat.. *pergh gembira dh mcm org sewel dah.. hahahaha

Harini cikneto nak kongsi ngn kawan2 blogger semua yang cikneto dpt baby kembar.. hehe.. dua2 hero... dpt beby hero lg.. aritu pun dpt beby hero.. kali ni pun beby hero.. aiyaa... xpa.. murah rezeki.. hehe..  terkejut. terkesima time balik keja bila usha semua anak2 then si mama iris dh beranak.. senyom lebar aku dengan tiba2 nya.. hahaha..

Aik! aik! aik! konpius la ngn cikneto ni.. bukan bujang kah anda.. bila masa dpt anak plak.. hahaha.. anak guineapig lah rakan2 tauladan sekalian.. hehe.. ini anak pertama dari induk yg baru cikneto bela.. walaupun dikacukkan dengan induk yang lain.. nasib la hasilnya comel.. yang buatkan semua stress cikneto hilang bila tgk muka anak2 jantan 2ekor ni.. hahaha..

mama iris da preggy mom

sikeding yang suka buat mata kecik besar kecik besar

mama iris ngn sidebab n sikeding

sidebab mata bulat

ops! sensor. ini keje bapaknya. haha

Mekasih mama iris.. sebab kasi mumy neto 2 ekor anak yg comel lg debab.. walaupun sekor xdebab.. maybe berkongsi makanan dlm perut kot.. sbb tu sekor debab.. sekor keding.. hahaha.. lepas ni bertambah lagi la keluarga kita.. sebab istri pertama sibapaknya tgh preggy jgk.. working so hard tol la si apaknya ni.. nak kena tambah sangkar besar lg la untuk anak2 mumy neto ni lepas ni.. belanja pun nk kena tambah jgk.. haha.. xpa lah.. demi anak2 yang mumy sayangggggg sangat.. xkisah la.. jnji sehat.. dpt hiburkan mumy dengan suara bising kalian2 semua dh ckup buat mumy gelak besar... hilang semua dukacita lara ombak rindu mumy hampa ni.. hehe..

12 comments:

  1. alaaa omeynye kak !! nak sekor moleh ? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. ramai yang mintak sekor ni..

      Delete
  2. Replies
    1. ce try bela.. hehe.. bunyi dia best.. xmcm bela hamster.. bela hamster xda bunyi.. bela yg ni.. kalau mcm kita baru balik skolah ke.. keje ke.. mesti menjerit2 je dorang. haha

      Delete
  3. comelnyaaaa! FD suka pets, tapi takboleh bela :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. kenapa xboleh bela ? alahan ek..

      Delete
  4. guinea pig! kan? haha comel je..

    ReplyDelete
  5. SALAM... SAYA ADA JUGA SI COMEL ARNAB.... NAME CHACHA,CHICHI,BOBO,CHIK POP,PIPI,POPO,JOHNNY,JANNY,.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh.. hehe.. promote nama arnab lg.. tp sy kurang minat skit dgn arnab.. sbb bulu pnjg sgt.. n sy xsuka bulu yg gugur2 tu.. kalau GP ni bulu gugur xda lah byk sgt...

      Delete
  6. xgeli ker bela bnda berbulu ni??hehe chot tak berani..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xgeli pun.. benda comel.. hihi.. besar mcm anak kucing jgk ^_^

      Delete

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com