nuffnangs

♥ HULURKAN KLIK RINGANKAN BEBAN ♥

♥ DAFTAR LINK ANDA DISINI ♥

Kau selalu jaga hatiku

Hanya aku yang tahu apa yang aku rasakan. apa yang aku inginkan.. hanya aku yang mengerti.. hanya aku yang fahami kehendak hati ini.. aduhai.. cikneto cikneto.. berjiwang di pagi buta pukoi 3 pagi plak tu ! xreti tidoq ka mata hg ni :( mentang2 esok cuti.. nk tidoq lewat. hg ingat tidoq lewat bleh bgn lewat.. ahhh sudah2.. mengarut da aku pg2 ni... suka betol ckp sorang2.. my bad :(

  
i dont know why.
aku taktaw nak gmbarkan macam mana hati aku gembira.. biarpun benda tu xda sapa yg buat aku gembira. ckup lah sekadar aku gembirakan org disekeliling aku

dan disayangi itu adalah perkara yang paling terindah dalam hidup semua orang.. walaupun dia disakiti.. walaupun dia dibenci..biarpun jauh dimata.. tetapi dihati xpernah lupa untuk bertegor sapa.. hahaha.. puisi ka sajak ka. hentam sajalah... jari aku ni cepat plak nk menaip.. otak aku pun xdan nak pikiaq natang apa nk taip.. ikut ja jari naip apa pun.. GILA ! kalau org len kenai aku pun describe aku gila.. sbb kdg2 aku boleh gelak sorang2.. kdg2 aku boleh ckp sorang2.. kadang2 aku boleh nges sorang2.. kdg2 aku boleh marah sorang2.. semuanya berlaku tnpa sebab..
 

sebenaqnya aku pun tak faham entry apa yang aku cuba sampaikan.. dah mcm org gila mrepek meraban xtentu hala.. lebih baik aku tidoq.. rest kan badan aku.. selamat malam...

P/S: untuk incik cinta..*siapapun ada.kenal ataupun tidak jagalah hati ku selalu.. agar tidak disakit org lain.. agar tidak dilukai org lain.. agar tidak berbelah bagi untuk org lain.. agar tidak berlaku tidak adil kpd org lain.. (bertuahkan kalau incik cinta tu dpt aku) hahaha.. okey perasan sudah.. tidoqqqqqqqqqq.... selamat malam sekali lagi.. adios amigos exravaganza....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Mekasih Sudi Baca Entry Yang Tak Seberapa Ni. Harap-Harap Sudilah Komen Sepatah Dua Kata.

COPYRIGHT/izny-inspirasikehidupan.blogspot.com